Huvudmeny

Swebus 0051 & 0052

Startat av virtual1, 03 juni 2009, 19:51:54 PM

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

virtual1

...den här gången i trafik, även om bild #1 säger annat på displayen =)



Mikael Ringmarck

Citat från: virtual1 skrivet 03 juni 2009, 19:51:54 PM
...den här gången i trafik, även om bild #1 säger annat på displayen =)

Mycket trevligt. 0053 verkar vara på Buss-PC eller kamerainstallation för den har jag inte sett till. Ser att du också lyckades fånga 0051 med trasigt hörn. Verkstan hälsar att ny del är beställt! Hoppas man byter den snart, så får inte en ny buss se ut! Du tog ingen bild bakifrån på 51:an?

virtual1

Citat från: Mrbuss skrivet 03 juni 2009, 20:01:44 PM
Mycket trevligt. 0053 verkar vara på Buss-PC eller kamerainstallation för den har jag inte sett till. Ser att du också lyckades fånga 0051 med trasigt hörn. Verkstan hälsar att ny del är beställt! Hoppas man byter den snart, så får inte en ny buss se ut! Du tog ingen bild bakifrån på 51:an?

Tack! - men nej, hade också snålat då jag stoppade in minneskort i kameran dumt nog, så jag gjorde slut på all bildplats, men såg den aldrig bakifrån...

Bussmicke

Man skall alltid ha extra minneskort med sig, gäller även batterier..
//Bussmicke.

Aldrig utanför dörren utan en kamera!
Besök min kanal Bussmicke.se på Youtube.

Stolt ägare av: Canon EOS R och R7, 6D Mark II, Canon Powershot G7 X Mark II och Sony RX100M3 och RX100M7.

virtual1

Citat från: Bussmicke skrivet 03 juni 2009, 21:41:02 PM
Man skall alltid ha extra minneskort med sig, gäller även batterier..

Jo, men nu missade jag ingen buss IAF =) - var precis på hemväg då jag tog den sista bilden ändå!

MGA

Citat från: Mrbuss skrivet 03 juni 2009, 20:01:44 PM
Mycket trevligt. 0053 verkar vara på Buss-PC eller kamerainstallation för den har jag inte sett till. Ser att du också lyckades fånga 0051 med trasigt hörn. Verkstan hälsar att ny del är beställt! Hoppas man byter den snart, så får inte en ny buss se ut! Du tog ingen bild bakifrån på 51:an?

0053 fanns på Volvo Huddinge i Fredags och hade fel på motor regleringen.

Mikael Ringmarck

Citat från: MGA skrivet 04 juni 2009, 07:03:05 AM
0053 fanns på Volvo Huddinge i Fredags och hade fel på motor regleringen.

Okej(!), tack för infon. Nya fina bussar, haha.  ;) ::)