Huvudmeny

En gul dansk!

Startat av virtual1, 19 mars 2009, 22:33:11 PM

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

virtual1

Bilden blev inte alls så bra som jag ville, men nåväl - nu kan man IAF se att även Stockholmarna börjar ge upp de vita i destinationsskylten! - bara danskarna som är konstiga ;-) - f.ö. var den invändiga displayen avstängd i de bussar jag lyckades se in i idag också!


AO

Ser ju ut som om man bytt ut hela destinationsskylten och inte bara tejpat över med gul tejp som i Skåne.

Bussmicke

Om de byter ut skyltskpåen är det tur manb hunnit fota en drös vita skyltar..
//Bussmicke.

Aldrig utanför dörren utan en kamera!
Besök min kanal Bussmicke.se på Youtube.

Stolt ägare av: Canon EOS R och R7, 6D Mark II, Canon Powershot G7 X Mark II och Sony RX100M3 och RX100M7.

Bussmicke

Detta duger gott åt mig, allt beöver inte se standardiserat lika ut..
//Bussmicke.

Aldrig utanför dörren utan en kamera!
Besök min kanal Bussmicke.se på Youtube.

Stolt ägare av: Canon EOS R och R7, 6D Mark II, Canon Powershot G7 X Mark II och Sony RX100M3 och RX100M7.

markuz85

Citat från: virtual1 skrivet 19 mars 2009, 22:33:11 PM
Bilden blev inte alls så bra som jag ville, men nåväl - nu kan man IAF se att även Stockholmarna börjar ge upp de vita i destinationsskylten! - bara danskarna som är konstiga ;-) - f.ö. var den invändiga displayen avstängd i de bussar jag lyckades se in i idag också!



Den där fick bara gul skylt av en händelse, nämligen att det inte fanns någon vit hemma.

virtual1

Citat från: markuz85 skrivet 20 mars 2009, 23:33:13 PM
Den där fick bara gul skylt av en händelse, nämligen att det inte fanns någon vit hemma.

? - menar du att den danska var trasig, o då den byttes ut var det en 'sedvanlig' gul som kom på plats?

markuz85

Citat från: virtual1 skrivet 21 mars 2009, 00:00:45 AM
? - menar du att den danska var trasig, o då den byttes ut var det en 'sedvanlig' gul som kom på plats?

Exakt!