En 69XX-buss hos Swebus

Startat av virtual1, 14 januari 2009, 08:46:37 AM

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

virtual1


Sundås

#1
Med en destination man numera bytt ut mot "Ljungbyholm". I början av det nya avtalet fanns det ganska många annorlunda destinationer.

Mina bussbilder hittar du på www.sundas.se


Cyklisten

#3
Har inte särskilt många trådbussbilder från Swebustiden, här kommer en i alla fall, tagen 2006-11-18



bussgrabben


Möllers

#6

Ersa

Många bilder att välja mellan...  MaxCi eller Solaris? Nja, jag tar en B9S istället. :)


Bussmicke

//Bussmicke.

Aldrig utanför dörren utan en kamera!
Besök min kanal Bussmicke.se på Youtube.

Stolt ägare av: Canon EOS R och R7, 6D Mark II, Canon Powershot G7 X Mark II och Sony RX100M3 och RX100M7.

Cyklisten

Citat från: Mattias Möller. skrivet 14 januari 2009, 16:43:00 PM


Det här var 100-poängare :D Påminner mig om den gången då jag stod på gångbron över motorvägen i Lund...

virtual1

Citat från: Cyklisten skrivet 14 januari 2009, 18:36:46 PM
Det här var 100-poängare :D Påminner mig om den gången då jag stod på gångbron över motorvägen i Lund...

Suverän bild, Möller! =)

Möllers

Tackar få se till sommaren lär det komma mer såna bilder blir man våt på köpet med  ;D


Sundås

Citat från: Bussmicke skrivet 14 januari 2009, 18:33:49 PM


Hur kommer det sig att just den här bussen hamnade i 69XX-serien, de andra ligger väl i annan serie?
Mina bussbilder hittar du på www.sundas.se

Walter

#14
Då den kom precis när man lagt in 6991-6993 i sin inv lista så är en teori att någon trodde kanske att 6994 var då nästa lediga nummer.
En signatur är ett textfält i slutet av ditt inlägg där du kan skriva vad du vill!