Final i OLW Mysmatchen 2011!

Startat av Jacob, 11 mars 2011, 02:20:21 AM

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Fredde

Citat från: Nicklas Vasa skrivet 21 september 2011, 18:58:40 PM
Var på ICA Maxi i Nacka i Måndags, tittade efter dessa chips, men inte f-n hittade jag några....

Har ochså letat efter dem. De står vid frysdiskarna ungefär, alltså inte alls där de andra chipsen är. Såg dem där idag som först....


swedebear

Verkar inte ha nått någon affär i Övik än
"I don't want to start any blasphemous rumours, but I think that God's got a sick sense of humor and when I die I expect to find him laughing"

Depeche Mode - Blasphemous Rumours

Stefan Lindberg

Idag lyckades jag hitta dessa chips i affären.
Köpte en påse som ska provsmakas under kvällen.
Tittade även på en annan sort med smak av ... Kebab  :-X

Jag tycker inte ens om när Kebab smakar Kebab så dom chipsen hoppade jag raskt över  :P

Ted Selander

Idag hade de nått ICA Ödeshög! Provsmakade några före maten. Ostsmaken litet vag, men den dämpar och tillför sourcreamensmaken en god brytning.
Den får min röst.

/Ted

Jacob

Citat från: Stefan Lindberg skrivet 30 september 2011, 20:12:02 PM
Idag lyckades jag hitta dessa chips i affären.
Köpte en påse som ska provsmakas under kvällen.
Tittade även på en annan sort med smak av ... Kebab  :-X

Jag tycker inte ens om när Kebab smakar Kebab så dom chipsen hoppade jag raskt över  :P

Vilken tur att du hoppade över dem ;)

Citat från: Ted S skrivet 30 september 2011, 20:25:15 PM
Idag hade de nått ICA Ödeshög! Provsmakade några före maten. Ostsmaken litet vag, men den dämpar och tillför sourcreamensmaken en god brytning.
Den får min röst.

/Ted

Tack så mycket Ted!

//Jacob
Särskrivning är en dödssynd!

Kristian

Hittade chipsen på Konsum, jag köper ytterst sällan chips men jag provade. Väldigt mycket smak av gräddfil och väldigt lite av ost tyvärr. :( Måndagsexemplarspåse antar jag.

5783

Köpte din chipspåse igår och de var goda. :) Jag hade gärna sett lite mer smak av parmesan och svartpeppar. Synd att de bara finns i 300g påsar. 150-175g tycker jag är lagom storlek på en chipspåsar.

Jag hoppas att din påse vinner. Salt & Vinäger finns ju redan och Kebab-chipsen låter inte lockande alls. Måste nog ändå ge dem en chans.

MartinMartin

Testade en påse igår också, men det är som övriga variationer i "sourcream-familjen"
att det är just sourcreamen som tar övertaget.

Men folk gillar ju sourcream så det här tar du nog hem, Jacob !!

Lycka till.

DEB

Det vattnas i munnen när man ser påsen... Synd bara att chipsen inte verkar ha nått U-landet Haninge... :(
Vill du se fler bussbilder? Gör då ett besök på min hemsida med i huvudsak SL-bussar som motiv:

http://debfoto.com/

Patrik

Chipsen har iaf kommit till "I-landet" Kiruna och Haparanda...  :P
Klicka på bilderna för att göra dom större!

Om bilderna inte syns, gå in här först: http://phbuss.1g.fi
Sen tillbaka till Bussnack och uppdatera sidan


www.phbuss.se - Bussbilder från hela Sverige

Henrik N

Citat från: D_E_B skrivet 01 oktober 2011, 16:15:36 PM
Det vattnas i munnen när man ser påsen... Synd bara att chipsen inte verkar ha nått U-landet Haninge... :(

De finns på Willys i Länna och på Ica Maxi! :)

Björn Lövdahl

Såg att Ica i Mjölby hade någon enstaka kartong med påsar. Själv äter jag inte godis längre så det blev inget köp....
//Björn Lövdahl
Lokförare på Stockholmståg KB

Kolla gärna in mina bilder på http://www.bussbjornen.se

Camilla

Jag köpte hem en påse och jag ska ta och provsmaka chipsen när min förkylning har släppt.
Jag blev lite arg när jag var in på Konsum för jag hittade inte dina chips först men efter att jag möblerat om lite i bland chipsen så hittade jag dina längst ner i stapel som dom har på golvet så nu är dom överst

Möllers

Hittade dina chips Jacob på city cross på fredagen var inga fel på dom alls rätt goda håller tummarna på dig jacob.
Märks jag tål inte chips mådde illa efter det har gjort det sen fredagen.

Jacob

Vad kul att ni verkar gilla dem!

Och tack Camilla för att du ställde dem överst :)

//Jacob
Särskrivning är en dödssynd!