Final i OLW Mysmatchen 2011!

Startat av Jacob, 11 mars 2011, 02:20:21 AM

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Jacob

Imorgon börjar finalomgången, jag har redan inhandlat fyra påsar på Konsum i Storvreta. Så de finns ute på några ställen redan!

//Jacob
Särskrivning är en dödssynd!

Tonniiie

Det går bra för dig vännen!  ;D Röstar för fullt! Hoppas de flesta Bussnackare gör detsamma :D

MrH

Citat från: Jacob A skrivet 04 september 2011, 12:23:30 PM
Imorgon börjar finalomgången, jag har redan inhandlat fyra påsar på Konsum i Storvreta. Så de finns ute på några ställen redan!

//Jacob

Har letat efter dessa chips här i Bollnäs men utan att lyckas tyvärr!  :(

/MrH

Bussmicke

Har nu testat dessa chips. Goda men tyvärr tar Sourcreamsmaken överhanden, parmesanen lyser med sin frånvaro. Man känner ingen parmesansmak Tyvärr.
//Bussmicke.

Aldrig utanför dörren utan en kamera!
Besök min kanal Bussmicke.se på Youtube.

Stolt ägare av: Canon EOS R och R7, 6D Mark II, Canon Powershot G7 X Mark II och Sony RX100M3 och RX100M7.

swedebear

Självklart skall dessa chips testas, jag är dock lite tveksam personligen, men man lär få låta smakningen avgöra det till slut

OLW borde för övrigt ta tillbaka Pepparchipsen
"I don't want to start any blasphemous rumours, but I think that God's got a sick sense of humor and when I die I expect to find him laughing"

Depeche Mode - Blasphemous Rumours

the0fiskis

min butik har fortfarande inte chipsen....
det finns inga tävlings chips vid chipshyllorna  >:(

Mikey

Citat från: the0fiskis skrivet 10 september 2011, 23:12:07 PM
min butik har fortfarande inte chipsen....
det finns inga tävlings chips vid chipshyllorna  >:(

Jag var inne i två av mina lokala butiker igår, båda hade kebabchipsen, och den ena hade även vinägerchipsen. När jag frågade om Sourcream och Parmesan blev jag rekommenderad att köpa någon av de andra Sourcream-chipsen...

mil

Citat från: Bussmicke skrivet 10 september 2011, 21:57:48 PM
Har nu testat dessa chips. Goda men tyvärr tar Sourcreamsmaken överhanden, parmesanen lyser med sin frånvaro. Man känner ingen parmesansmak Tyvärr.

Håller emd dig det var inget vidare bra köp testade kebaben i dag det var i alla fall en 7 poängare

Jacob

Det skiljer sig tyvärr från påse till påse, har fått några med väldigt bra parmesansmak, och tyvärr några med klen parmesansmak. Tyvärr har OLW inte fått till kryddningen perfekt. Angående kebab tycker jag att de var för mycket kryddade. De första tre chipsen var goda men sen blev det för mycket, hade ingen riktig smak...

//Jacob
Särskrivning är en dödssynd!

Danne B.

Köpte en påse igår på Coop i Märsta, så ikväll ska dom testas. Återkommer med omdöme. :)

//Danne

Danne B.

Citat från: Danne B. skrivet 17 september 2011, 15:08:36 PM
Köpte en påse igår på Coop i Märsta, så ikväll ska dom testas. Återkommer med omdöme. :)

//Danne

Nu är påsen uppäten. Chipsen var riktigt goda och skulle dom fortsätta säljas kommer jag högst sannolikt köpa dom igen.

Enda tråkiga var väl att sourcream-smaken tog överhanden en aning, men bortsett från detta var dom kanon. :)

//Danne

Jacob

Citat från: Danne B. skrivet 21 september 2011, 11:02:06 AM
Nu är påsen uppäten. Chipsen var riktigt goda och skulle dom fortsätta säljas kommer jag högst sannolikt köpa dom igen.

Enda tråkiga var väl att sourcream-smaken tog överhanden en aning, men bortsett från detta var dom kanon. :)

//Danne

Vad roligt att höra :) Jo tyvärr tar sourcreamsmaken över ibland, men ibland känner man en tydlig smak av parmesanost, det skiljer sig från på se till påse.

//Jacob
Särskrivning är en dödssynd!

1896

Var på ICA Maxi i Nacka i Måndags, tittade efter dessa chips, men inte f-n hittade jag några....

bjorn_k

Nu har jag sett tevereklam för chipsen så nu borde dom finnas lite varstans... Själv försöker jag dra ner på snacksätandet så någon annan får testa, jag röstar på dig ändå Jacob :)

Menzies

Köpte en påse idag. Riktigt god!