”Turistare” i Stockholm 22 september

Startat av Peter Erret, 23 september 2009, 11:58:43 AM

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Peter Erret


Busslink



Ehns Busstrafik


Finnskogens Busstrafik


Greenwich Network


Hällesta Buss


Kolmårdens Buss & Transport


Lingmerths Buss


Pe-Ge Minibuss I Växjö


Strömma Buss (några av dem)





Sunnansjö Taxi & Buss


Och sedan två "Utlänningar"

Pohjolan Matka


Sten´s Bussreiser


BM vart tog du vägen, dessa hade kompletterat din hemsida. / "Ormen"  8)

Bussmicke

Var vid Slottet vid 10:30 och lite runt det, det var så dött och trälingt att stå där när Inget händer och det bara var kända vagnar.
//Bussmicke.

Aldrig utanför dörren utan en kamera!
Besök min kanal Bussmicke.se på Youtube.

Stolt ägare av: Canon EOS R och R7, 6D Mark II, Canon Powershot G7 X Mark II och Sony RX100M3 och RX100M7.

Staffan Sävenfjord

Citat från: Peter Erret skrivet 23 september 2009, 11:58:43 AM
Ehns Busstrafik


Trevligt att se denna buss. Det är en kaross från tyska TS-Fahrzeugtechnik som säljs av Svenska EA-Bussar i Hjo. Gunnar Jansson har för övrigt sålt detta företag till Karlssongruppen och försäljningen kommer därför att flytta till Vetlanda.
Det är också trevligt att se att Ehns har satsat på en ny buss. Det tyder ju på att de tänker fortsätta verksamheten trots förlusten av linjetrafiken. Ehns är ett av landets mest välskötta bussbolag så det är mycket positivt att de fortsätter.
Jag bloggar också http://savenfjord.blogspot.com/. Mina bussbilder finns på http://staffansbussbilder.blogspot.se/ (uppdateras så gott som dagligen med nya bilder)

Peter Erret

Citat från: Bussmicke skrivet 23 september 2009, 13:03:30 PM
Var vid Slottet vid 10:30 och lite runt det, det var så dött och trälingt att stå där när Inget händer och det bara var kända vagnar.
Det tog en kvart att gå från Slussen, jag tycker nog att besöket vid Slottsbacken gav en del nytt även om det var ganska dött till och från. / "Ormen"  ;D

Niclas Rosenius

Citat från: Peter Erret skrivet 23 september 2009, 15:27:00 PM
Det tog en kvart att gå från Slussen, jag tycker nog att besöket vid Slottsbacken gav en del nytt även om det var ganska dött till och från. / "Ormen"  ;D

   Det är bara det att BM blir alltför rastlös om han är kvar på ett och samma ställe för länge  ;)

   Trevliga bilder föresten.

   //Niclas