Bygg din egen lastbil

Startat av Remain, 09 september 2009, 15:27:23 PM

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Jobergg


fontheking5

Scania 143M 400 egentligen skulle bilen varit en 450 men 400 fick duga Från T A Åkeri . Lastbilscentralen Bil 25  :)

fontheking5

Snygga bilar från er alla , riktigt kul att hålla på att måla lastbilar , kommer nog syssla med det ett bra tag framöver . Kvällarna räddade .  :)

Möllers

Håller med detta var rätt skoj.

fontheking5

Scania R500 \8/ "Blue Dragon" Drage Transport Danmark  :) Blev rätt nöjd med den , har hållit på i flera timmar med den , fick måla om hela bilen och modifiera nästan allt för att det skulle fungera med färgerna .  :)

fontheking5

Gjorde denna också . DAF XF J:E Distrubution

fontheking5

#21
Volvo FH , Micke Bollhems Åkeri

Scania LB 141 , en av sveriges mest kända 141 or skulle jag tro .

Möllers

Var hittade du volvon fontheking snygg den var  :o

fontheking5

Citat från: Mattias Möller. skrivet 10 september 2009, 20:13:46 PM
Var hittade du volvon fontheking snygg den var  :o
Det var på någon av dom länkade sidorna , det fanns många sidor på dom länkarna , kolla på dom så hittar du kanske den . Ja den blev rätt bra den  :)

JPersson


Martin Maltkvist

Lite knåpande från mig och denna fordonskombination såg dagens ljus.
Mångårig yrkeschaffis inom buss och lastbil, numera lokförare på nattågen till och från Övre Norrland

Hälsningar
/Martin


fontheking5

Förresten är där någon som vet hur man kopierar in en del från en annan bild till bilden man håller på med ? Går det med vanliga program eller behövs Photoshop osm jag inte har ? Jag menar släp och maskiner och sådant . :)

fontheking5

Jag kom på det själv nu , import from file och sedan redigera .  :)

Jobergg

Citat från: fontheking5 skrivet 11 september 2009, 20:11:34 PM
Förresten är där någon som vet hur man kopierar in en del från en annan bild till bilden man håller på med ? Går det med vanliga program eller behövs Photoshop osm jag inte har ? Jag menar släp och maskiner och sådant . :)

Jag har 2 fönster med paint öppna och då är det bara att klippa ut på det ena och klistra in på det andra.