Amerikanska Pickuper

Startat av fontheking5, 22 juni 2009, 18:32:41 PM

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

fontheking5

Tänkte starta en tråd om Pickuper från USA och visa bilder på dom man har fotat :)
Dodge RAM 1500

Ford F150 med en riktigt fin lack .

Chevrolet 1500 .

Dodge RAM 1500 Hemi Blaupunkt .


fontheking5


fontheking5

Chevrolet Silverado 3500 HO , mycket stort vill ha begär på denna .  :) ;D



fontheking5

Chevrolet CK 20753. 2500 Diesel . Årsmodell 2000 .

michael k

kan man köra över miljönissar utan att det blir skador på bilen?

fontheking5

Måste bara visa den här grymma GMC , n jag såg i Ronneby i Lördags . Vikt på runt 3 ton . 6 hjul . V8 , Diesel .

GMC 3500 Dually . Det står Chevrolet men det är en GMC . Har kollat med Transport styrelsen nämligen


Jobergg

Citat från: fontheking5 skrivet 30 juni 2009, 21:12:11 PM
GMC 3500 Dually . Det står Chevrolet men det är en GMC . Har kollat med Transport styrelsen nämligen

Vad är anledningen till att man bytt ut baklämmen samt klistrat dit Silverado märke istället för Sierra som den egentligen ska heta?
Kollade den modellbeteckning jag kunde se ( TC30943 ) och det är precis som du säger en GMC, Chevrolet heter CC30943.
Om du har hela chassienummret kan jag se mer info.

fontheking5

Citat från: Jobergg skrivet 30 juni 2009, 22:49:43 PM
Vad är anledningen till att man bytt ut baklämmen samt klistrat dit Silverado märke istället för Sierra som den egentligen ska heta?
Kollade den modellbeteckning jag kunde se ( TC30943 ) och det är precis som du säger en GMC, Chevrolet heter CC30943.
Om du har hela chassienummret kan jag se mer info.
Nej något chassi nummer har jag inte . Nej jag vet inte varför dom har satt dit ett Silverado emblem istället för Sierra och ett Chevrolet emblem . Den gamla lämmen kanske rostade sönder eller blev skadad , jag vet inte .

fontheking5

#8
Chevrolet Pickup 3500 jag såg i Karlskrona . Modellkoden är G 35943. Som vanligt så ger dom inte mycket när man söker på dom . Gissar att den är byggd på en Silverado men jag är inte säker .
Mäktig är den i alla fall .





groenis

Citat från: fontheking5 skrivet 06 juli 2009, 11:22:12 AM
Chevrolet Pickup 3500 jag såg i Karlskrona . Modellkoden är G 35943. Som vanligt så ger dom inte mycket när man söker på dom . Gissar att den är byggd på en Silverado men jag är inte säker .
Mäktig är den i alla fall .





Kul att du hitta Järudds transportbil ett snyggt U.S.A bygge

Jobergg

Citat från: fontheking5 skrivet 06 juli 2009, 11:22:12 AM
Chevrolet Pickup 3500 jag såg i Karlskrona . Modellkoden är G 35943. Som vanligt så ger dom inte mycket när man söker på dom . Gissar att den är byggd på en Silverado men jag är inte säker .
Mäktig är den i alla fall .

Jo det är en Silverado, jag såg den i helgen när den stod parkerad längs marknadsgatan i Västerås.

Var sökte du nånstans? På transportstyrelsen får man ju upp hela chassienummret :)
Tyvärr är den 4 år för ny, annars hade jag kunnat berätta nästan allting om den ;)

Möllers

Tycker mina bilder passar bra till här  :)











fontheking5

Denna såg jag idag när jag åkte hem från Landskrona .  :)


fontheking5

Dodge RAM 1500 Hemi sedd i Landskrona idag .  :)

fontheking5

Man kan ju undra var bilden på den svarta Chevan har tagit vägen som jag tog i Karlskrona men photobucket har ju sina egenheter :(
Men jag tänkte visa en bild på en JEEP Comanche jag såg i dag . :)