Huvudmeny

Bilmupperi 1.1

Startat av Bussmicke, 28 februari 2009, 22:17:55 PM

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

fontheking5

Citat från: Mattias Möller. skrivet 23 mars 2009, 23:12:20 PM
Snygga bilder fontheking5 är så sugen att fota såna med kommer du fota vid slotet till sommaren.
Men jag ska ditt om jag har tid.
Ja jag ska dit om inget händer .

fontheking5

Såg den här fula SAAB 96 V4 an idag

Möllers

Fotade denna idag på E6an  :)



fontheking5

Den var fin den Möller ,lite finare än den jag fotade idag .  ;)

fontheking5

Bara för att den är så ful . VW 411 eller 412 .

Möllers

Dessa sog jag till helgen  8)



Lamborghini Gallardo


Ferrari F430-Ferrari F360


Skoda Fabia.


HUMMER H2 2003


Chevrolet CG 21305 1988


Porsche 911

fontheking5

#66
Ford Anglia 1959 . Brukade se en sådan i min hemby inann vintern kom , Troligen fotad på Öland

fontheking5

Citroen DS . Mycket före sin tid 1955 när den kom ut . Höj och sänkbar hydraulisk fjädring , Halv automatisk växellåda+ massa annan teknik . DS står förresten för DEE ESS , dvs Gudinna på franska .

fontheking5

 Till alla som gillar att fota bilar , framförallt USA bilar och som bor i Skåne kan jag rekommendera Old West s Bil och Mcträff den 16 Maj . Platsen ligger llite söder om Eslöv , kör från Volvo , Statoil och mot Malmö så ser ni  det på höger sida. Dagen efter är det Sofiero Classic i Slottsparken utanför Helsingborg. , där brukar det komma många gamla fina klassiker och sportbilar , både från USA och Europa .

fontheking5

Nyfunnen Rock N Roll kärra i mitt fotoalbum . Buick Super Sedantte 1949. Fotad På High Chaparral 1996 . Mitt hittils enda besök där , hoppas jag kan komma upp på truck meetet någon gång inom en snar framtid .