Liten protest gentemot Administratörernas handhavande

Startat av Erol, 30 januari 2009, 13:52:45 PM

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

AL

Det skall väl tilläggas att likaväl som skribenters förhållningssätt och beteende påverkar ett forum såväl negativt som positivt, finns forum där också admins/mods genom sina resp. förhållningssätt och beteenden undermedvetet skapar vissa "situationer" som inte alltid är önskvärda!

CitatJo, jag läser men jag förstår inte eftersom du tar alltför vilda svängar. Svaret på din fråga är i alla fall: nej, det är inget brott mot reglerna. Det är ju bara indirekt som en chef blir utpekad.
Du håller tydligen  på att leta efter inkonsekvenser i vårt handhavande. För att hitta antydan till en sådan behövde du alltså gå tilbaka till april 2008.

Indirekt möjligtvis såtillvida att chefens namn inte anges!  Frågeställningen uppkom eftersom jag samtidigt med några lämnade inlägg rensade den aktuella "informationen" från mitt konto, varvid just detta inlägg dök upp.  Ja, inkonsekvensen bidrog till att frågan ställdes eftersom jag ansåg det intressant att få ett svar på eventuella gränsdragningar, särskilt då dessa genom nämnda inkonsekvens kan upplevas som otydliga.  Det ligger i mitt intresse att veta vad som förväntas av mig som skribent, och för din del som admin att vara tydlig i gränsdragningen!

Att tråden råkade vara från förra året är väl ändå fullkomligt irrelevant?  Det var ju inte det frågeställningen avsåg!