Volvo på tre hjul på Essingeleden

Startat av Jonas M. Bobjörk, 22 april 2008, 13:23:08 PM

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Walter

SÄPO disponerar av naturliga skäl många olika bilar, inte bara dom med backljus i kofångaren. BMW, Saab, Volvo Mercedes ja allt möjligt finns representerat.
En signatur är ett textfält i slutet av ditt inlägg där du kan skriva vad du vill!

Jonas M. Bobjörk

Citat från: Verspieder skrivet 22 juli 2008, 17:40:00 PM
Som den svarta Volvo 850/S70:n som ägdes av Busslink Hornsberg? Kan man anta att det var en f.d. Säpo-bil?

Nej. Däremot en fd polisbil om jag inte minns fel. Har infon på nåt papper nånstans.

Leif Eklund

Var på väg till Skåne för många år sedan.Motorvägen slutade strax efter Nyköpingsbro. Det var mycket trafik
gick i c:a 60-70km/tim. Då kom det upp en bil bakom mig som efter en stund började blinka och tuta. Jag höll
åt sidan så att han kunde köra om efter en stund. När han låg framför mig gjorde han finger och lite andra fula
tecken. Då kom en av mina passagerare fram och frågade om han fick låna telefonen i bussen. Han jobbade
på LTG-gruppen I Stockholms län. När vi passerade Norrköping hade polisen stoppat bilen.


















































































Ersa

Citat från: Jonas M. Bobjörk skrivet 30 juli 2008, 20:42:52 PM
Nej. Däremot en fd polisbil om jag inte minns fel. Har infon på nåt papper nånstans.

Bilder på denna visades i gamla forumet. Någon som minns och kan reprisera?