Katrineholm - Charlottenberg - Arvika... (Bilder)

Startat av Patrik, 05 oktober 2007, 18:37:57 PM

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Patrik


Clabbe


Peter Öden

Hej !

PH !  Vilka härliga och fina bilder du lagt ut !!

Mvh Peter Ö

Nicklas Vasa

Har du bilder på depåerna i Charlottenberg och Arvika också....?

Lars

Trevligt!

Bussarna i Arvika o Charlottenberg e de ja rattar om dagarna, men nu blir de snart Nettbussarna på bilderna!

Muk

Återigen en trevlig "bildtripp" att njuta av hemma framför datorn.  :)

Staffan Sävenfjord

Citat från: Lars skrivet 05 oktober 2007, 19:07:47 PM
Trevligt!

Bussarna i Arvika o Charlottenberg e de ja rattar om dagarna, men nu blir de snart Nettbussarna på bilderna!

Jag såg att 6774 också var med, men det kanske inte var du som körde den förra fredagen. Jag får väl i alla fall passa på att tacka för senast apropå 6774.
Och så naturligtvis ett tack till Patrik för de fina bilderna.
Jag bloggar också http://savenfjord.blogspot.com/. Mina bussbilder finns på http://staffansbussbilder.blogspot.se/ (uppdateras så gott som dagligen med nya bilder)

homer


Bussmicke

Instämmer i skaran och som vanligt hann Patrik före med bilder så mina värmlandsbilder från rubricerade orter där vänta.
//Bussmicke.

Aldrig utanför dörren utan en kamera!
Besök min kanal Bussmicke.se på Youtube.

Stolt ägare av: Canon EOS R och R7, 6D Mark II, Canon Powershot G7 X Mark II och Sony RX100M3 och RX100M7.

Lars

Hej

Ja läste det otroligt trevliga reportaget i busstidningen där jag o 6774 var med!
Nej förra fredan var det inte jag som rattade 6774 har inte kört den på några veckor, jag rattade 3916 förra o denna veckan, Hade med mej Bussmicke på en liten tur i 3916 häromdagen upp till Ch-berg o sen fick även han en tur med 6774 då körde Jan-Åke vars fru är ägare till det trevliga fiket i Åmotfors "Cafe 61:an" som vi fikade på.

Jona



HEJ

Verkar varit en lyckad fototur du gjort. Så många fina Höggolvs-Säfflen det är överallt. Speciellt TEX den gröna fina ledbussen du fick med. Tår i ögonen får i alla fall jag när man ser att dessa tappra kämpar fortfarande rullar.

När man sätt bilderna från skroten som TEX Kvarne visade häromdagen så börjar man fundera om dessa Säffle höggolvsbussar är på väg att passera yttersta växeln eller om den trevliga bussmodellen kommer och rulla länge än..?

/J
MVH Filosofen Jona

Krille



Johan B

Tjusigt, världsklass rakt igenom. Med det motivet som på öppningsbilden sitter man säkert ;D