Förare söker nya marker.

Startat av KarlBore, 27 mars 2022, 10:22:35 AM

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

KarlBore

Hej,

Är en bussförare på ynka 30 år som just nu söker en ny arbetsplats i Stockholmsområdet. Är det någon här inne som har några tips (utöver det som finns på platsbanken)om var man kan tänkas söka?
Har snart 3 års erfarenhet av att ratta buss och kan nog göra en säkerhetskontroll i sömnen, om det skulle behövas. Är bekväm med att köra längre sträckor och har en onaturlig nyfikenhet som gör att jag gärna vill lära känna det fordon jag kör så mycket det bara går. Dvs, jag är inte rädd för att prova diverse knappar och funktioner och se om just den knappen får fordonet att explodera eller inte.  ;D

Anledningen till att jag söker nytt är inte att jag inte trivs på min nuvarande arbetsplats i Katrineholm, utan helt enkelt för att jag har en sambo, bostad i Tyresö och snart en liten människa att ta hand om.

Så om någon här inne sitter på tips om var det kan tänkas dyka upp möjliga jobb, tveka inte att lämna några sådana. Jag kommer vara er evigt tacksamma. :)


Karsten

Nobina Tyresö känns väl närmast? De verkar söka förare just nu om man kikar på deras hemsida.

Bältes-Assar