Nya Solaris till Vy Gävle

Startat av AO, 02 april 2020, 18:31:26 PM

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Bussmicke

//Bussmicke.

Aldrig utanför dörren utan en kamera!
Besök min kanal Bussmicke.se på Youtube.

Stolt ägare av: Canon EOS R och R7, 6D Mark II, Canon Powershot G7 X Mark II och Sony RX100M3 och RX100M7.

Buss_Lund

Vilken bussarna av dem ska stanna kvar fram till 2022?

AO


Bussmicke

Tyvärr inte, kanske du måste länka om?
//Bussmicke.

Aldrig utanför dörren utan en kamera!
Besök min kanal Bussmicke.se på Youtube.

Stolt ägare av: Canon EOS R och R7, 6D Mark II, Canon Powershot G7 X Mark II och Sony RX100M3 och RX100M7.

VincentJkpg

Bilden funkade för mig tills jag rensade cache och cookies. Kanske nån visnings- eller delningsgräns på länken?

AO

Jag gör ytterligare ett försök. Får göra något nytt försök ikväll om det inte funkar.

Nico

Lyckas inte ens nå bilden om jag klipper ut adressen och lägger in den direkt.

Var någonstans ligger bilden, dvs. finns den på en plats som det är allmän åtkomst till så det inte är ett konto eller motsvarande som kräver inloggning eller så?
»Den stora anledningen till att människan går vilse i tankarna är att det är outforskat territorium.«

Alfred E. Neuman

AO

Funkar bilden nu?
Använder Google Foto. Samma som de andra bilderna jag delade tidigare i inlägget som verkar fungera.

admin


Ronni Bjørn Svensson

Mvh
Ronni Bjørn Svensson

virtual1

Nej, kan inte se bilden heller...

larsy

Jag ser inte heller bilden, men när jag försöker gå direkt till bilden får jag meddelandet:

"Firefox upptäckte ett potentiellt säkerhetshot och fortsatte inte till www.bilddump.se. Om du besöker den här webbplatsen kan angripare försöka stjäla information som lösenord, e-post eller kreditkortsuppgifter.

Vad kan du göra åt det?

Problemet beror sannolikt på webbplatsen och det finns inget du kan göra för att lösa det. Du kan meddela webbplatsens administratör om problemet."

Nico

Jo, något verkar vara knas. Jag kunde se bilden när jag är inloggad som admin, men inte med min egen inloggning.
»Den stora anledningen till att människan går vilse i tankarna är att det är outforskat territorium.«

Alfred E. Neuman

Peter Öden

Hej !

Ytterligare en leverans av sju Solaris ska vara gå gång till Gävle. När dessa kommit så ska det återstå fem bussar till.

Mvh Peter Ö

Bussmicke

Kollade nu och nu ser jag bildewr
//Bussmicke.

Aldrig utanför dörren utan en kamera!
Besök min kanal Bussmicke.se på Youtube.

Stolt ägare av: Canon EOS R och R7, 6D Mark II, Canon Powershot G7 X Mark II och Sony RX100M3 och RX100M7.