Huvudmeny

Gravid

Startat av Camilla, 28 januari 2009, 00:36:40 AM

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Camilla

Jag är gravid och tänkte inte berätta nåt förens mitt barn ser dagens ljus för första gången den 7juli som den är beräknat till men jag kunde inte hålla mig längre.

Möllers


Stefan Lindberg

Ett stort grattis till dig Camilla och hoppas att allt går bra  :)

nohlin


mandahl

Citat från: Camilla skrivet 28 januari 2009, 00:36:40 AM
Jag är gravid och tänkte inte berätta nåt förens mitt barn ser dagens ljus för första gången den 7juli som den är beräknat till men jag kunde inte hålla mig längre.

Hur har det gått till? Teknisk och detaljerad beskrivning önskas för oss okunniga! Nej, skämtar bara, Grattis :)

Max W

Även jag instämmer i kören: GRATTIS!
Max Widell

bjalle

Bara och gratulera och önska lycka till!!! :)

robbes

jag gratulerar jag med

Sundås

En får gratulera å det hjärtligaste!
Mina bussbilder hittar du på www.sundas.se

yngrot

Grattis och lycka till med den nya bebisen..
Kör buss sen Hedenhöstiden....

Började jan 1977 - okt 1978 på Kålleredsbussarna , Borås lokaltrafik okt 1978 till 25 feb 2010 ,därefter Veolia transport/Transdev från 1 mars 2010 till 14juni 2020.. från 15 juni 2020 Nobina

Fredde


Mikael Lövgren

instämmer med ett stort GRATTIS..
med ungar så går tiden fort.. tycker det inte var så länge sedan min son tog sina första steg, men idag var jag med honom för att titta på ett gymnasium inför valet nu när han slutar 9:an.
Hantera alla stressiga situationer som en hund: Kan du inte äta det eller leka med det. pissa på det och gå din väg...

Henasa

GRATTIS!

Är det ditt första barn??

/Henrik

Bussmicke

Citat från: Camilla skrivet 28 januari 2009, 00:36:40 AM
Jag är gravid och tänkte inte berätta nåt förens mitt barn ser dagens ljus för första gången den 7juli som den är beräknat till men jag kunde inte hålla mig längre.

Stort grattis och lycka till.
//Bussmicke.

Aldrig utanför dörren utan en kamera!
Besök min kanal Bussmicke.se på Youtube.

Stolt ägare av: Canon EOS R och R7, 6D Mark II, Canon Powershot G7 X Mark II och Sony RX100M3 och RX100M7.

Björn Ax

Grattis grattis.

Vet själv hur underbart det är då jag fick min första för 4 månader sen. :)