Jämte Busslink 7111..

Startat av Bussmicke, 29 juni 2007, 23:14:22 PM

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Bussmicke

//Bussmicke.

Aldrig utanför dörren utan en kamera!
Besök min kanal Bussmicke.se på Youtube.

Stolt ägare av: Canon EOS R och R7, 6D Mark II, Canon Powershot G7 X Mark II och Sony RX100M3 och RX100M7.

Sundås

Det vore ju synd på bussen om han trillade in i den.. ;)
Mina bussbilder hittar du på www.sundas.se

Leif D

Personligen tycker inte jag de där är en mopedåkare Micke !
Det är en idiot.
Ska man va mildare i åsikten, så är det en trafikfara.

Den här typen av bilder bör inte visas heller, de är lika dumt som "bilder med illegala målningar" och brudbilder.

Sen får vi väl se hur högt eller lågt taket är......

/Leif D
;-)

Ersa

Inte svårt att räkna ut varför trafikförsäkringen på alla mopeder numera är skyhög...  >:(
Bort med packet från vägarna!

Andreas Ljungqvist

Och klä sig kan dom inte hellre, kallingarna ska väl för F-N inte synas.. Nej men detta är vansinne precis som kappkörandet med bussar o chickenracen som oxå utförs med mopeder...

KRNI

#5
Citat från: Leif D skrivet 30 juni 2007, 12:21:19 PMDen här typen av bilder bör inte visas heller, de är lika dumt som "bilder med illegala målningar" och brudbilder.

Personligen tycker jag att detta är en helt okej bild att visa, då den precis som Mickes övriga vardagsbilder visar verkligheten. Det spelar ju ingen roll om det är tio personer på plats som ser det eller tio personer som ser det här på BS. Här på BS kan man ju ventilera att man tycker det är fel och då tar ju den som tycker det hela är "ballt" även del av åsikterna om det. Ute på stan så tänker personen att det är "ballt", men får inte ta del av åsikterna som de andra åskådarna har. Det som bilden skulle falla på, här på BS, är väl att det är en person som dominerar bilden istället för just Busslink 7111.


För övrigt snyggt med speglingen där en B9S syns!
/KRNI

Ersa


puttelitooo

Ibland tror jag att jag är den enda som verkligen kör vettigt med mopen, alltid blir jag omkörd av såna här tuffingar, och varje gång flinar jag lika kmt åt hur dumma vissa är...
Även om han är rent livsfarlig där så måste det erkännas att han är duktig, åka på bakhjulet går väll an, men stående på sitsen...

Jag håller med om att speglinarna på MaxCins rutor är spänande, och det syns hur noga rutorna är planade;) eller är rutorna tänkta att vara buktade i mitten?