Huvudmeny

Nobina 7666

Startat av Fredrik Gelin, 10 april 2022, 08:37:40 AM

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Fredrik Gelin

En blivande pensionär (?) solade sig vid Tierp station i onsdags.

Av avgångstiden att döma gissar jag att det var en 510 mot Skärplinge, men föraren lyckades inte få skyltningen att samarbeta trots en "norsk reset".

Ligger dessa 9700:or ute till försäljning, eller får de rulla vidare någon annanstans i Nobinaland?

Skickat från min SM-G981B via Tapatalk


Walter

Tack för fin bild. Vet inte men om de inte är ute till försäljning så kanske åtminstone några får leva vidare inom tågersättning och abonnemangsverksamheten som ökar inom Nobina.
En signatur är ett textfält i slutet av ditt inlägg där du kan skriva vad du vill!

Lulebussen

7665 och 7666 kommer bli tågersättningsbussar i Västernorrland.

Bussmicke

Vilken skräll, nästan allt som inte är som alla andra bussar i trafiken blir sånt.
//Bussmicke.

Aldrig utanför dörren utan en kamera!
Besök min kanal Bussmicke.se på Youtube.

Stolt ägare av: Canon EOS R och R7, 6D Mark II, Canon Powershot G7 X Mark II och Sony RX100M3 och RX100M7.

Carl Eric

Destinationsskylten är kopplad till vredet för manuella halvljuset så man måste vrida på den för att skylten ska fungera...
28 år, bussnörd sedan barnsben. Uppvuxen i Nacka-Värmdö, nu boende i Skövde. Arbetar som präst i Svenska kyrkan!
Har kört buss för Nobina och Barks Buss. På min Instagram finns bilder från mina år som busschaufför!