Malmö Central linje 3

Startat av Rickardo, 26 juni 2007, 14:00:36 PM

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Rickardo

Lite vardagsbilder tagna 12:30 idag.


Arriva 6513 på linje 3. Ska dessa bussar försvinna i höst??


Arriva 6655 även den på Ringlinjen...


Arriva 6654 gick samma tid fast åt andra hållet


Linje 3(2) mot Ön...och Veolia 3252.

Hoppas någon gillar bilderna! 8)
/Mvh Rickardo

Wolfie

En liten undran: Vad är det för flaggor på bussarna, är det något speciellt bara idag, eller något mer regelbundet. (Det ser inte ut att vara vanliga svenska flaggor, och inte är det väl flaggdag idag heller eller har jag missat nåt?)

Rickardo

Citat från: Wolfie skrivet 26 juni 2007, 16:12:39 PM
En liten undran: Vad är det för flaggor på bussarna, är det något speciellt bara idag, eller något mer regelbundet. (Det ser inte ut att vara vanliga svenska flaggor, och inte är det väl flaggdag idag heller eller har jag missat nåt?)

Det är Malmö FF flaggor. De spelar hemmamatch och då flagas det alltid på bussarna.

/Rickardo

Peter L

Citat från: Rickardo skrivet 26 juni 2007, 16:35:13 PM
Det är Malmö FF flaggor. De spelar hemmamatch och då flagas det alltid på bussarna.

/Rickardo

Under hockeysäsongen kör man även med MIF-flaggor. Man hade börjat flagga när MFF dam spelade, men vet inte om man fortfarande gör det nu när de heter LDB FC Malmö istället...  ::)

Rickardo

Citat från: Peter L skrivet 26 juni 2007, 16:36:42 PM
Under hockeysäsongen kör man även med MIF-flaggor. Man hade börjat flagga när MFF dam spelade, men vet inte om man fortfarande gör det nu när de heter LDB FC Malmö istället...  ::)


Jodå...LDB-flaggor har jag sett. Blev först lite konfunderad när det stod LDB på flaggorna men förstod att det var damlaget
/Rickardo

Wolfie

Något sådant skulle bli svårt i Stockholm, särskillt vid derbyn. Kul att det man gör något sådant, det blir mer av en stämning på det sättet.