En annorlunda buss på Linje 613 (SL-bild)

Startat av Kvarne, 25 juni 2007, 19:43:59 PM

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Kvarne


"Fritte" har fått körningar på 613!  :) Detta verkar ha passerat Bussmicke mfl...
Mvh Kvarne
-----------------------------------------------
You know I love you but I just can't take this
You know I want you, but I'm in too deep

Walter

Citat från: Kvarne skrivet 25 juni 2007, 19:43:59 PM

"Fritte" har fått körningar på 613!  :) Detta verkar ha passerat Bussmicke mfl...

Verkar även passerat skylten  8)
En signatur är ett textfält i slutet av ditt inlägg där du kan skriva vad du vill!

Kvarne

Citat från: Walter skrivet 25 juni 2007, 20:03:35 PM
Verkar även passerat skylten  8)

Beror på att skyltsystemet styrs separat på denna buss(samt systern, DGU)
Buss-PC är alltså inte ihop-kopplat med skyltskåpet utan det är en sepparat dosa som man måste trycka på...
Mvh Kvarne
-----------------------------------------------
You know I love you but I just can't take this
You know I want you, but I'm in too deep

Walter

Citat från: Kvarne skrivet 25 juni 2007, 20:05:35 PM
Beror på att skyltsystemet styrs separat på denna buss(samt systern, DGU)
Buss-PC är alltså inte ihop-kopplat med skyltskåpet utan det är en sepparat dosa som man måste trycka på...

Men det ska väl likväl göras! ;)
En signatur är ett textfält i slutet av ditt inlägg där du kan skriva vad du vill!

Kvarne

Citat från: Walter skrivet 25 juni 2007, 20:06:48 PM
Men det ska väl likväl göras! ;)

....Och denna linje fanns inte inlagd än eftersom detta var en av de första turerna Fritte hade och det råkade bli så att Verspeider fick DAJ av någon anledning som egentligen inte skulle gå där varför linje+Dest inte var inlagd....
Mvh Kvarne
-----------------------------------------------
You know I love you but I just can't take this
You know I want you, but I'm in too deep

Bussmicke

Citat från: Kvarne skrivet 25 juni 2007, 19:43:59 PM"Fritte" har fått körningar på 613!  :) Detta verkar ha passerat Bussmicke mfl...

Passerat o passerat, jag visste inget om det och jag ränner inte där på samma område hela tiden.
//Bussmicke.

Aldrig utanför dörren utan en kamera!
Besök min kanal Bussmicke.se på Youtube.

Stolt ägare av: Canon EOS R och R7, 6D Mark II, Canon Powershot G7 X Mark II och Sony RX100M3 och RX100M7.

Ersa

Det var tänkt att det skulle bli lågenté-Vest V25 i form av 9025, men något ändrades i planeringen.
Dagen efter kördes denna linje av mig igen, fast då med av resenärerna väldigt uppskattade Setran 9499.