Östertälje Stn + Enhörna [7 bilder]

Startat av Joakim Wahlberg, 18 januari 2012, 00:18:23 AM

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Joakim Wahlberg

Hej! Måndagar är under denna och nästa vecka min tidiga dag, slutar 11:25 då. Passade då på att ta en tur ner till Nynäshamn, och fota lite.


Nobina 6530 på 753an mot Fornhöjden


Östertälje stn


Nobina 7214 mot Hovsjö


Nobina 5165 mot Ritorp


Ungefär 10 min senare började nästa "gäng" bussar komma in till stationen. Här är Nobina 7229 som nyss kommit från Enhörna.


Nobina 6565.

Å så en bonus, Nobina 5199 mot Lill-Ahl:

Nobina 5199 lämnar hpl Ekeby Såg.

//Jocke :)
Ursprungligen Södertäljebo, numer i Västerås, som är kollektivtrafikintresserad, med störst inriktning på järnväg och spårvägar. Är tågvärd till vardags.

Besök gärna min hemsida, jowahlen.se! :)

Dinchi86

Snyggt! Alltid kul med lite bilder från kebab staden "Lilla Beirut".  ;D

DEB

Vafalls, gick 5199 på 787an?! Men mycket roligt att passagerarna får åka denna pärla. :)
Vill du se fler bussbilder? Gör då ett besök på min hemsida med i huvudsak SL-bussar som motiv:

http://debfoto.com/

Joakim Wahlberg

Citat från: D_E_B skrivet 18 januari 2012, 07:33:53 AM
Vafalls, gick 5199 på 787an?! Men mycket roligt att passagerarna får åka denna pärla. :)
Hänt några gånger. Såg även en annan normalgolvare på 748 utan X, och en förra veckan på 754Ö. Och visst vare kul, den rymmer ju en aning mer än dem B10BLE som brukar rulla här  ::)

Tack Dinchi! :)
Ursprungligen Södertäljebo, numer i Västerås, som är kollektivtrafikintresserad, med störst inriktning på järnväg och spårvägar. Är tågvärd till vardags.

Besök gärna min hemsida, jowahlen.se! :)