Övik den 24/8-2011 (11 bilder)

Startat av swedebear, 24 augusti 2011, 17:24:10 PM

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

swedebear

Här kommer ett litet svep från Övik från dagen:

Börjar med JS Trafik WGP 245 (Hann tyvärr inte se individnummer) som kommer upp för Villagatan och svängde sedemera in på Skogsgatan



När jag sedan kom ner till stan så dök KR Trafik 88 upp i blickfånget ståendes på Nygatan



Sedan kom jag ner till Resecentrum (Skulle vinka av min sambo som åker till London med sin pappa idag över helgen) och såg denna lilla överraskning, har inte sett denna förut



Strax efter så rullade Byberg & Nordin 1 iväg



Sedan så gick en annan Veolia som jag inte har sett förut som skulle rulla mot Umeå, nämligen 2356



Efter detta så kom Veolia 7321 (Den Västbusslackade stadsbussen) förbi Resecentrum på väg mot Parkskolan



Precis efter 7321 så kom bussen som min sambo hade satt sig på och det var 3005 som åkte ner mot Sundsvall



Därefter gick jag mot bron över E4:an som jag ibland brukar ta kort från och på vägen dit så kom KR Trafik 207 farande (På detta kort ser man bron i bakgrunden)



När jag väl nått bron som kom det en Ambuss från andra hållet som bara var tur att jag såg



Den sista bilden för dagen vart den jag gick till bron för att få (Utan att veta vilken Bybergare (Eller Westinare kanske) det skulle bli) och det var Byberg & Nordin 31 som tjänstgjorde som Norrgående Y-Buss för dagen

"I don't want to start any blasphemous rumours, but I think that God's got a sick sense of humor and when I die I expect to find him laughing"

Depeche Mode - Blasphemous Rumours