13 Eslövs Bilder.

Startat av Möllers, 16 juni 2009, 21:54:51 PM

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Möllers

Kl 1800 kom jag till Eslöv undra om cyklisten har letat efter mig tro  ::)
















Simon Bertilsson

Den gamla fina SEO'n! Man kan ju dock fråga sig varför den är skyltad som "min" linje i Eslöv. 470 går mellan Höör och Hörby via min gamla hemort Ludvigsborg.


Bussmicke

//Bussmicke.

Aldrig utanför dörren utan en kamera!
Besök min kanal Bussmicke.se på Youtube.

Stolt ägare av: Canon EOS R och R7, 6D Mark II, Canon Powershot G7 X Mark II och Sony RX100M3 och RX100M7.

fontheking5

Fina bilder  :) , sist jag åkte med 1 an i Eslöv så gick bussen sönder  :( , slutade med en väldigt lång promenad men det gick bra det med . Gillar inte alls dom här stads Mercorna  men jag behöver väldigt sällan åka i dom så det går ju bra . Det var någon rem som gick av på motorn .

Möllers

Tack du kan ta DABen nästa gången den lär hålla   ;)

Simon Bertilsson

Citat från: fontheking5 skrivet 16 juni 2009, 22:22:45 PM
Fina bilder  :) , sist jag åkte med 1 an i Eslöv så gick bussen sönder  :( , slutade med en väldigt lång promenad men det gick bra det med . Gillar inte alls dom här stads Mercorna  men jag behöver väldigt sällan åka i dom så det går ju bra . Det var någon rem som gick av på motorn .

De där mercorna åkte jag tyvärr en hel del när jag gick gymnasiet i den byn. Växlingen var allt annat än bekväm:
Bruuuum DUNK! Bruuuuum DUNK! ;)

Cyklisten

Trevligt! Själv hade jag rätt mycket att göra idag, fick åka till jobben i Malmö på morgonen och sedan igen på kvällen, då det var ganska omöjligt för mig att se dig i Eslöv, Mattias  ;)
Henne som körde linje (70)3 hade jag inte sett på väldigt länge, han som kör MAN-en var däremot med i Skånskan idag.

Bussmicke

Jaha, då vet man att Eslöv Stadsbuss heter 701-703.
Undrar då vad resten av Skånes städer har för nummerserier på stadsbussarna.
//Bussmicke.

Aldrig utanför dörren utan en kamera!
Besök min kanal Bussmicke.se på Youtube.

Stolt ägare av: Canon EOS R och R7, 6D Mark II, Canon Powershot G7 X Mark II och Sony RX100M3 och RX100M7.

scaniaolsson

Till Bussmícke.

En liten urspårning i ämnet, Helsingborgs linjenummer är 601-6xx, om jag minns är Landskronas nummer 761-764. Sedan heter Skåne Expressen 401-410 men det visste du nog redan.

Scaniaolsson
Fordonsintresserad elmontör.

Möllers

blev ingen resa idag heller har väntat nära 3 timmar på min cykel sen kom en stor scania DHL bil lämna cyklen till mig då var kl efter 2.
Är för trött att resa idag får göra det nästa vecka  :)