Huvudmeny

Lite Bergkvara

Startat av Erol, 27 maj 2007, 21:29:15 PM

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.


Kvarne

Trevligt Svep!



Varning för kritik!



Det är sällan jag kommer med kritik, men nu måste jag bara lämna ett sådant svar.  :-\
De flesta av dessa bilder var på tok för suddiga. Jag vet inte, de kanske har tagits av en undermåelig mobilkamera, men de var inte skarpa. Synd på ett "svep" som annars kunde varit fint, men det är bara att fortsätta. Det går ju inte att ta fullträffar hela tiden! Ta nu inte detta fel och bli sur, ta det som konstruktiv kritik och se det som ett mål... ;)
Mvh Kvarne
-----------------------------------------------
You know I love you but I just can't take this
You know I want you, but I'm in too deep

Erol

Det är ingen fara Kvarne, jag vet själv om att de är väldigt suddiga, minns i dagsläget inte varför de blev det, men jag har ett vagt minne av att vädret var svårt att få bukt med samt inte hade rätt inställningar på kameran.

Kvarne

Citat från: Erol skrivet 27 maj 2007, 21:44:53 PM
Det är ingen fara Kvarne, jag vet själv om att de är väldigt suddiga, minns i dagsläget inte varför de blev det, men jag har ett vagt minne av att vädret var svårt att få bukt med samt inte hade rätt inställningar på kameran.

Bra att du inte blev sur! Upptäckte föressten att mitt inlägg blev en aning konstigt då jag börjar med att skriva "Trevligt Svep" och sedan skriver jag att det inte var det....hmm..vet inte riktigt varför det bidde så, men det får stå kvar. Det roar säkert någon forumit här!  ;D ;D :P
Mvh Kvarne
-----------------------------------------------
You know I love you but I just can't take this
You know I want you, but I'm in too deep

Bussmicke

Har han gjort en Kvarne?
//Bussmicke.

Aldrig utanför dörren utan en kamera!
Besök min kanal Bussmicke.se på Youtube.

Stolt ägare av: Canon EOS R och R7, 6D Mark II, Canon Powershot G7 X Mark II och Sony RX100M3 och RX100M7.

Erol

Citat från: Kvarne skrivet 27 maj 2007, 21:51:03 PM
Bra att du inte blev sur! Upptäckte föressten att mitt inlägg blev en aning konstigt då jag börjar med att skriva "Trevligt Svep" och sedan skriver jag att det inte var det....hmm..vet inte riktigt varför det bidde så, men det får stå kvar. Det roar säkert någon forumit här!  ;D ;D :P

Varför ska man bli sur?? Bättre med lite kritik så man lär sig också.

Patrik

För långa slutartider är problemet, du måste hålla helt stilla i 1/3sek för att dom ska bli hyfsat skarpa, kameran stod på auto så du får antingen höja ISO från 100 som det var på till något högre så slutartiden kan bli kortare eller ställa in kameran på en kortare slutartid själv men det kanske blev så för att det var mörkt ute?