Vilsekommen Interbus.

Startat av Kristian, 14 oktober 2013, 15:22:17 PM

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Kristian

På väg till flickvännen en morgon i början av månaden hittade jag denna buss i Väggarö (mellan Sunnerby och Ösmo). Märkligt ställe för en turistbuss, men den hade säkert sina skäl för att stå där. :P

Anders Lundén


Kristian

Citat från: Anders Lundén skrivet 14 oktober 2013, 18:15:47 PM
Körunda är ju nära...
Visst ja, det har du rätt i! Jag svänger alltid av mot Blista så Körunda hade jag inte i tankarna. Fast ändå... Väldigt märkligt ställe att ställa bussen på.

TageK

Verkar vara ett bra ställe att vänta på medan gästerna är på studiebesök någonstans i grannskapet tycker jag.
Snyggt bild :)

groenis

Tage, det är väl inte den ultimata platsen att ställa vagnen på,
även om vägen är lågtrafikerad så finns det säkert bättre ställen att vänta in gästerna på.

/Lennart

CW66

Jo men Lennart - vägen ser ju ut att vara full med breda avsnitt och mötesplatser - så föraren var nog ganska smart ändå och tog ett ställe där den inte stod ivägen - jag tyckte det var rätt smart faktiskt istället för att ställa sig nånstans där man riskerar att behöva flytta sig och ev. bryta rasttid  :)

Du hade ställt dig precis likadant på platsen - jag lovar  :D

groenis

CW66 det hade jag säkert gjort med tanke på den digitala skrivaren men jag hade även försökt hitta en bättre plats att lämna vagnen på.

/Lennart

CW66

Citat från: groenis skrivet 17 oktober 2013, 01:40:43 AM
CW66 det hade jag säkert gjort med tanke på den digitala skrivaren men jag hade även försökt hitta en bättre plats att lämna vagnen på.

/Lennart

Jag har själv varit på den vägen, och du hade ställt dig där du med - jag lovar  :D

Mats Karlsson

Bussgruppen hälsar nog på hästgården intill. I så fall lämplig parkering.

hf

Bondgården är en av Arlas besöksgårdar för barn som aldrig sett varifrån mjölken kommer. Periodvis står det bussar där varje dag.